Prowadzisz firmę i zastanawiasz się, co „Twierdza Poznań” da Tobie i organizacji?

Zespół podążający ślepo za liderem to jedna głowa i 20 rąk. Jeśli potrzebujesz pozostałych 9-ciu głów – to szkolenie jest dla Twojej organizacji.

Zastanawiasz się, czy szkolenie oparte na grze Twierdza Poznań jest dla ciebie?
Odpowiedż jest prosta – TAK.
Jesteś otwarty, nowoczesny, chcesz wiedzieć wiecej. Szukasz sposobów, żeby rozwijać siebie i swoją firmę. Masz w swojej organizacji samodzielnych ludzi, którzy muszą współpracować.
Zespół podążający ślepo za liderem to jedna głowa i 20 rąk. Jeśli potrzebujesz pozostałych 9-ciu głów – to szkolenie jest dla Twojej organizacji.
Na nowoczesnym rynku jest już niewiele miejsc gdzie wystarczy pracownik ślepo wykonujący polecenia. Potrzebna jest iskra samodzielności, zrozumienie celu firmy i otwartość na to, co mówią klienci.

Diagnoza nie ma charakteru oceny – każdy typ osobowości jest w grupie potrzebny

W czasie szkolenia Mistrz Gry zdiagnozuje osobowości poszczególnych osób i układ ról w grupie. Po grze Mistrz Gry przeprowadzi krótkie – 60 sekundowe indywidualne rozmowy. Diagnoza nie ma charakteru oceny – każdy typ osobowości jest w grupie potrzebny a świadomość swojej roli w grupie zawsze pomaga.Po szkoleniu otrzymasz raport z opisem osobowości uczestników i diagramem relacji.

Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi zrobić, a zrozumiem.
Konfucjusz

Gry strategiczne są wykorzystywane od wieków w wojskowości ze względu na swoją unikalną efektywność. Nadszedł czas, żeby użyć tych narzędzi w biznesie.

Twierdza Poznań to jedyna gra z diagnostyką grupy. Prowadzący – Mistrz Gry – pomaga grupie nabyć nowe umiejętności i rozwiązać konflikty. W organizacji pozostaje ogromna dawka praktycznej wiedzy.
Gra „Twierdza Poznań” została tak opracowana, żeby postawić uczestników gry przed rzeczywistymi problemami. Poznanie klucza pozwala na łatwe odczytanie znaczenia wszystkich sytuacji w grze. Szczegółowy przewodnik trenera opisujący sesję minutę po minucie pozwala na zintensyfikowanie procesu nauki i nazwanie pokazanych zjawisk. Poziom trudności gry dopasowuje się do poziomu uczestników. Im wyższy poziom grupy, tym dłuższa gra i wyższy wynik. W czasie gry nikt nie jest oceniany. Gra jest narzędziem, które bardzo efektywnie przekazuje ogrom wiedzy. O tym jednak ile wiedzy zostanie przyswojone decyduje poziom grupy i umiejętności trenera.

Jeśli znasz siebie i swego wroga, przetrwasz pomyślnie sto bitew. Jeśli nie poznasz swego wroga, lecz poznasz siebie, jedną bitwę wygrasz, a drugą przegrasz. Jeśli nie znasz ni siebie, ni wroga, każda potyczka będzie dla Ciebie zagrożeniem.
Sun Tzu, Sztuka Wojny

Podsumowanie

„Twierdza Poznań” jest skuteczna, intensywna i unikalna

  • Gry strategiczne mają skuteczność zdecydowanie wyższą niż inne narzędzia. Skuteczność wykładu zapewnia zapamiętanie ok. 3% treści. Ciekawe warsztaty to niemal 30%. Gra strategiczna ma skuteczność rzędu 50-80%!
  • Uczestnicy zdobywają wiedzę samodzielnie i uczą się nawzajem pod okiem doświadczonego moderatora.
  • Nawet po wielu latach sytuacje ze świata gry pozostają w pamięci uczestników.
  • „Twierdza Poznań” to jedyna gra zastępująca testy osobowości. Po 4h gry można bardzo wiele powiedzieć o grupie na podstawie analizy zachowań. Lider organizacji otrzymuje raport opisujący rodzaje osobowości poszczególnych osób i ich role w grupie. Raport nie ocenia ludzi – każdy ma swoją unikalną rolę i powinien zdawać sobie z tego sprawę.
  • Po grze uczestnicy rozumieją, dlaczego opłaca się w firmie współpracować i jak współpracować efektywnie.
  • Gra zmienia nawyki organizacyjne w firmie i scala grupę.
  • Konflikty w grupie zostają zdiagnozowane i zwykle rozwiązane przez samą grupę.
  • Prowadzący jest po grze bardzo zmęczony, ponieważ jego wysiłek pozostaje proporcjonalny do ilości przekazanej wiedzy.
– Eeee… przepraszam… co to jest zombie?
- To co widzisz rano w lustrze!
Rozmowa pomiędzy graczami

Najlepiej opanowany temat
1. Udzielanie wsparcia
2. Współpraca w warunkach rywalizacji
3. Praca z problemami

Anonimowa ankieta dla uczestników

Średnia ocen wystawionych przez uczestników
Wygląd gry – 9/10
Prowadzący – 9/10
Ilość przyswojonej wiedzy – 9/10
Emocje w czasie gry – 10/10

Anonimowa ankieta dla uczestników

Najważniejszy element gry
1. Nauka
2. Współpraca
3. Emocje

Anonimowa ankieta dla uczestników